Ako nakupovať
Všeobecné podmienky
- objednávka
Pri nakupovaní nie je potrebná registrácia, no uľahčí Vám nakupovanie v budúcnosti. Objednávať tovar je možné nepretržite 24 hodín denne. Tovar sa objednáva zadaním počtu kusov a následným stlačením tlačidla KÚPIŤ. Tovar sa automaticky vloží do košíka, ktorý je k nahliadnutiu stlačením ikony košíka vpravo hore. Po ukončení nákupu zadajte spôsob dopravy a stlačte OBJEDNAŤ, vyplňte formulár s osobnými údajmi, tel. číslom, e-mailom a dodacou adresou ... a stlačte ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU. Po jej odoslaní bude táto objednávka zaregistrovaná. Následne Vám na Vami uvedený e-mail príde potvrdenie o zaregistrovaní objednávky.
- storno objednávky
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu v deň jej vystavenia, alebo v nasledujúci deň a to e-mailom, telefonicky alebo faxom. Akceptovanie storna objednávky bude potvrdené kupujúcemu taktiež e-mailom, telefonicky alebo faxom.
- dodanie tovaru
Objednaný tovar bude zaslaný na uvedenú adresu v priebehu 3 – 14 dní. Pokiaľ nebude možné vybaviť objednávku do 14 dní, budeme Vás o tom informovať.
- spôsob dopravy a platby
Najpoužívanejší spôsob platby za tovar je dobierkou, kedy zaplatíte za tovar až po jeho prevzatí priamo kuriérovi. Prepravné náklady hradí kupujúci. Prepravné za jeden balík je 4,– Eur. Druhý spôsob platby je bankový prevod. Po obdržaní Vašej objednávky Vám zašleme všetky potrebné informácie na uskutočnenie bankového prevodu. Za tovar sa platí vopred na náš účet. Po bankovom prevode Vás budeme informovať o zaslaní tovaru. Pokiaľ si žiadate tento spôsob platby, treba to uviesť pri objednávke do poznámok.
Kuriér DPD Vás telefonicky upovedomí o vyzdvihnutí zásielky.
- záručné podmienky
Na tovar sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Záruka sa vzťahuje na preukázateľné výrobné vady spôsobené výrobcom. Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté nesprávnym používaním a ošetrovaním tovaru spôsobené kupujúcim. Záruka sa taktiež nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené jeho používaním.
- reklamačné podmienky
Prípadné reklamácie budú vybavené podľa reklamačného poriadku, v súlade s Občianskym zákonníkom a so Zákonom o ochrane spotrebiteľa. Pri zaslaní tovaru na reklamáciu treba priložiť doklad o kúpe tovaru. Bez dokladu nebude reklamácia vybavená.
Kupujúci je povinný zaslať tovar na reklamáciu v takom balení, aby nedošlo k poškodeniu tovaru počas prepravy. Reklamovaný a vrátený tovar zašlite ako doporučenú zásielku. Tovar neposielajte späť formou dobierky! Tovar zaslaný ako dobierku nepreberáme.
Náklady na dopravu hradí kupujúci.
- ochrana osobných údajov
S osobnými údajmi kupujúceho budeme zaobchádzať v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Všetky Vami zverené údaje nebudú poskytnuté tretej osobe, s výnimkou prepravcu.