Reklamačný poriadok
1. Podkladom na prijatie reklamácii je doklad potvrdzujúci kúpu (pokladničný blok alebo faktúra s DPH).
2. Prihlásenie reklamácii sa požaduje na reklamačnom formulári, ktorého vzor sa nachádza na stránke internetového obchodu www.atex.sk
3. Reklamácia bude riešená a odoslaná v priebehu 30 kalendárnych dní od dňa dodania poškodeného produktu na adresu:
ATEX Košice, s.r.o.
Floriánska č. 10, 040 01 Košice
Slovenská republika
- Predajca zodpovedá voči Objednávateľovi za fyzické skryté vady, ktoré znižujú hodnotu produktu. Predajca nezodpovedá za fyzické skryté vady, ktoré vznikli po prebraní produktu Objednávateľom.
- V prípade oprávnenej reklamácie, poškodený produkt sa vymení na iný, plnohodnotný a ak to nebude možné (napríklad z dôvodu vyčerpania zásob), obchod vráti Objednávateľovi uhradenú cenu za produkt, alebo ponúkne iný produkt dostupný v obchode tej istej kvality a určenia.
- Oznámenie o vade (reklamácia) by malo obsahovať popis vady produktu, dátum zistenia vady a požadovaný spôsob riešenia reklamácie.
- O pozitívnom alebo negatívnom výsledku reklamácii sa Objednávateľ dozvie prostredníctvom elektronickej pošty.
- Náklady na odoslanie reklamovaného produktu znáša Objednávateľ. V prípade, že reklamácia bude oprávnená, Predajca vráti Objednávateľovi oprávnené náklady na dodávku reklamovaného produktu.
- Zásielka s reklamovaným produktom odoslaná na dobierku alebo na náklady odberateľa sa nepreberá.